Gratis elektronische bibliotheek

Vergeven Brengt Vrede - D.W. Schell

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: 2002-02-01
BESTANDSGROOTTE: 6,87
ISBN: 9789072455710
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: D.W. Schell

Alle D.W. Schell boeken die u van ons leest en download

Omschrijving:

goed boek

...bben om vrij te worden. Wanneer ge dat huis binnentreedt, brengt het uw vredegroet en wanneer het die niet waard is, moge uw vrede over dat huis komen" (Mt ... Loslaten en vergeven: hoe doe je dat? - Urban Lotus ... . 10,11-14). Gebed: O Jezus, dank U dat Gij ook aan onze gezinnen hebt gedacht. Als je zelf geen genade en vrede hebt gekregen, is het moeilijk om het aan een ander te geven. God wil ons in Jezus genade en vrede geven! Hij heeft door Zijn offer recht gebracht waar onrecht, zonde was, in mijn leven, jouw leven. Hij brengt vrede, die je verstand te boven gaat. Vrede, niet zoals de wereld die niet kan geven (Johannes 14 vers 27). Vergeef jezelf dat je geen vrede h ... vrede brengen: 8 Citaten, quotes en wijsheden - Citaten.NET ... . Hij brengt vrede, die je verstand te boven gaat. Vrede, niet zoals de wereld die niet kan geven (Johannes 14 vers 27). Vergeef jezelf dat je geen vrede hebt. Op het moment dat je je onvrede volkomen aanvaardt, wordt die veranderd in vrede. Alles wat je volledig aanvaardt, zal je daar brengen, brengt je vrede. Dat is het wonder van de overgave. Vergeven brengt vrede in jezelf en de ander. Er komt ruimte voor een vernieuwde relatie. Of als het niet anders gaat kun je de relatie loslaten, maar blijf je de fouten niet als een ballast met je meedragen. Je kan zoveel meer dan je denkt! Of het werkt? Ik heb het zelf de afgelopen periode persoonlijk 'getest'. Bijbelteksten over Vergeving - Wie vriendschap zoekt, dekt fouten toe, wie ze telkens oprakelt, verliest zijn vrienden… Wees goed voor elkaar en vol medeleven; vergeef elkaar zoals God u… Want als jullie anderen hun misstappen vergeven, zal jullie hemelse Vader ook jullie vergeven… Verdraag elkaar en vergeef elkaar als iemand een ander iets te verwijten… Het licht van de wereld brengt elke denkgeest vrede door mijn vergeving. Ik ben het middel dat God ter verlossing van de wereld aangewezen heeft. Jezus herinnert ons weer aan het belang van het veelvuldig herinneren van het centrale idee van de les om zo het geschenk te ontvangen van de visie van Christus, het geschenk dat het einde van alle lijden inhoudt. Vergeef jezelf dat je geen vrede hebt. Op het moment dat je je onvrede volkomen aanvaardt, wordt die veranderd in vrede. Alles wat je volledig aanvaardt, zal je daar brengen, brengt je vrede. Dat is het wonder van de overgave. by: Eckhart Tolle Vrede is echter niet alleen iets van binnen, ... God is 'onze' Vrede, want Hij brengt Zijn kinderen samen in Zijn Naam. ... In Zondag 51 van de Heidelberger Catechismus wordt er gesproken over het vergeven van anderen, omdat God ook ons vergeven heeft. Roep me aan wanneer je het moeilijk vindt om oude pijnen te vergeven, om de vrede te laten ontwaken in je hart zodat haar licht schijnt voor het goede van al. Ik help je met de juiste situaties die tot vergeving leiden in het hart. Mijn liefde brengt je telkens verder naar 't harmonieuze op...