Gratis elektronische bibliotheek

Geestelijke strijd - Joseph Prince

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: none
BESTANDSGROOTTE: 10,51
ISBN: 9789074115803
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Joseph Prince

Het beste pdf boek van Geestelijke strijd dat u hier kunt vinden

Omschrijving:

Bij de woorden 'geestelijke strijd' denk je misschien al gauw aan hevige worstelingen met duivelse machten. Hoewel het waar is dat Satan ziekte, depressie en onrust op ons probeert te leggen, is het niet Gods wil dat we voortdurend met hem in een strijd verwikkeld zijn. Zijn Woord zegt ons dat we juist de rust in moeten gaan. Het woord 'strijd' komt maar één keer voor in Efeziërs 6 (het gedeelte in de Bijbel over geestelijke strijd), terwijl 'standhouden' wel vier keer voorkomt! Dit betekent dat wij, wat geestelijke strijd betreft, stand moeten houden oftewel moeten rusten in de overwinning van Christus. Jezus heeft Satan al verslagen en ons op overwinningsgrond geplaatst. Bovendien heeft Hij ons Zijn eigen zevendelige wapenrusting nagelaten om ons te helpen stand te houden. Stop dus met je pogingen om een verslagen vijand te overwinnen. Trek Gods wapenrusting aan en rust in Christus' overwinning!

...jden, want als die je verontrusten, waarin ben je dan anders dan de rest? Geestelijke strijd zou ik willen omschrijven als alle inspanningen van christengelovigen om in de kracht van Gods Geest de invloed van Gods koninkrijk te bevorderen en die van het koninkrijk van de satan te verkleinen, zowel in je eigen leven als in de wereld om je heen ... In rust met U: Het geestelijk strijdend gebed ... . Categorie: Columns Tags: Gebed, Geestelijke strijd, Muren, Voorbede, Wachters. Gekleed voor de strijd 'Want Hij trok de gerechtigheid aan als een harnas en zette de helm van het heil op Zijn hoofd' (Jesaja 59: 17) Gepubliceerd op 12 augustus 2016 door Cees Reageer Geestelijke strijd. Het is er wel degelijk, maar niet zichtbaar. ,,Mensen vertelden dat ze naar bepaalde films keken en last kregen van angsten in dromen," ... 30. Geestelijke strijd, gelovig gebed en overwinning door ... ... . Gekleed voor de strijd 'Want Hij trok de gerechtigheid aan als een harnas en zette de helm van het heil op Zijn hoofd' (Jesaja 59: 17) Gepubliceerd op 12 augustus 2016 door Cees Reageer Geestelijke strijd. Het is er wel degelijk, maar niet zichtbaar. ,,Mensen vertelden dat ze naar bepaalde films keken en last kregen van angsten in dromen," zegt dominee Gerrit Vreugdenhil over z De geestelijke strijd heeft vele facetten. Slechts zelden komen mensen oog in oog te staan met de duistere machten en zeker niet zo intens als in het leven van Elze. Het was soms letterlijk een strijd op leven en dood. Elze leerde om in die situaties Jezus Christus aan te roepen....