Gratis elektronische bibliotheek

Zal God mij genezen - R. Dunn

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: februari 2004
BESTANDSGROOTTE: 10,33
ISBN: 9789060677599
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: R. Dunn

R. Dunn Epub boeken van Zal God mij genezen zijn voor u beschikbaar na registratie op onze website

Omschrijving:

Geneest God de zieken vandaag nog? Zo ja, hoe doet Hij dat? Zo nee, waarom niet? In een periode dat soms extreme posities worden betrokken, heeft Ron Dunn het aangedurfd tussen de twee fronten te gaan staan. Hij laat zien waar de moderne obsessie voor een mooi en strak lichaam vandaan komt. Gods beloften van voorspoed en genezing lijken daar naadloos bij aan te sluiten.Maar, vraagt Dunn zich af, doen wij recht aan de Bijbel, als wij de genezingsverhalen zonder meer overplaatsen naar de tijd van nu? Was de tijd van Jezus en de apostelen dan niet uniek?Mogen wij Gods genezing opeisen -'claimen', om met een veelgebruikt woord te spreken - omdat Jezus ook daarvoor is gestorven?In harmonie met de bijbelse teksten en met het gerechtvaardigde verlangen naar Gods ingrijpen, komt Ron Dunn uit bij het gelovige gebed, waar God naar luistert.Een bemoedigend boek voor wie bij God genezing zoekt.

...nees mij, Here, dan zal ik genezen zijn; help mij, dan zal ik geholpen zijn, want Gij zijt mijn lof ... Bidden om genezing - AllAboutPrayer.org ... . ( Jer. 17: 14) Het is een roep van Jeremia om hem te vrijwaren van het oordeel over Juda. In het Oude Testament heeft God ziekte en zwakheid gebruikt als instrument van oordeel over de zonde. U moet de HEERE, uw God, dienen. Dan zal Hij uw brood en uw water zegenen. Ik zal ziekte uit uw midden doen wijken. 16. Jeremia 17:14 Genees mij, HEERE, en ik zal genezen worden, verlos mij, en ik zal verlost word ... God geneest nog steeds - EO Visie ... . 16. Jeremia 17:14 Genees mij, HEERE, en ik zal genezen worden, verlos mij, en ik zal verlost worden, want U bent mijn lofzang. Zolang deze melaatse met de vraag zat of Jezus hem wel wou genezen, genas hij niet. U kunt stervende zijn en volledig overtuigd zijn dat God kan genezen, maar zolang u nog met de vraag zit of God u wel wil genezen, zult u niet genezen. Begrijpt u dit? Miljoenen mensen geloven in Jezus en worstelen met lichamelijke problemen en zouden graag genezen. Degenen die tot geloof zijn gekomen, zullen herkenbaar zijn aan de volgende tekenen: in mijn naam zullen ze demonen uitdrijven, ze zullen spreken in onbekende talen, met hun handen zullen ze slangen oppakken en als ze een dodelijk gif drinken zal dat hun niet deren, en ze zullen zieken weer gezond maken door hun de handen op te leggen. God geneest! Jaren zijn verstreken, ik ben nu 25 jaar. Ik heb mijn seizoenen in het geloof gehad en zal die ongetwijfeld nog tegenkomen. Maar, met God ben ik meer dan overwinnaar en weet ik dat het einde van een zaak beter is dan haar begin en weet ik dat Hij een hoopvolle toekomst voor mij heeft. Zal God mij genezen. over ziekte, lijden en geloof. R. Dunn. Prijs: € 15,50 (onder voorbehoud): Beschikbaarheid:: Nee: Bindwijze: Boek, Paperback (23-02-2004) Genre: Maar we hoeven niet te vrezen, omdat Hij deze wereld overwonnen heeft. God doet alle dingen voor ons medewerken ten goede, zelfs ziekte en, ja, zelfs de dood. Zoals Paulus zegt in Filippenzen 1:21 "Want het leven is voor mij Christus en het sterven is voor mij winst". Eens zal er geen ziekte meer zijn, als we bij Jezus zijn (Openbaring 21:4). Almachtige God is een oppermachtige dokter! Wie in ziekte leeft is ziek, wie in de ziel leeft is niet ziek. Zolang je nog adem hebt, zal God je niet laten sterven." Gods woorden verschaften mij geloof en kracht. God is almachtig; het hele universum en alle dingen zijn in Zijn hand, net als mijn leven en dood. Wie zal mij genezen?, Boeken rond zingeving, Christelijke spiritualiteit, meditatie b...