Gratis elektronische bibliotheek

Geloof in de God die in u gelooft - Robert H. Schuller

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: januari 2003
BESTANDSGROOTTE: 5,44
ISBN: 9789021544113
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Robert H. Schuller

U kunt het boek Geloof in de God die in u gelooft downloaden in pdf epub formaat na gratis registratie

Omschrijving:

De God die u geschapen heeft en om u geeft, gelooft in u! Hij weet als geen ander hoe bijzonder en uniek u bent. Alleen Hij weet welke capaciteiten er in u sluimeren. Hoewel u misschien niet in Hem gelooft, staat Hij voortdurend klaar om u te helpen een heerlijk vol leven te leiden. Hij heeft u zelfs tien krachtige positieve leefregels gegeven - de Tien Geboden - die u kunnen helpen meer zelfrespect te verwerven en succesvoller te zijn dan ooit, in het leven.

.... Het geheim van ... Auteur: Schuller Het geheim van zelfrespect De God die u geschapen heeft en om u geeft, gelooft in u! Hij weet als geen ander hoe bijzonder en uniek u bent ... geloof in de god die in u gelooft robert schuller ... . Alleen Hij weet welke capaciteiten er in u sluimeren. Hoewel u misschien niet in Hem gelooft, staat Hij voortdurend klaar om u te helpen een heerlijk vol leven te leiden. Hij heeft u zelfs tien krachtige positieve leefregels gegeven - de ... 11:22-24 te lezen: "En Jezus antwoordde en zied tot hen: Hebt geloof in God. Voorwaar, Ik zeg u, wie tot deze berg zou zeggen, hef u op en werp u in de zee, en in zijn hart ... bol.com | Geloof in de God die in u gelooft ... ... ... 11:22-24 te lezen: "En Jezus antwoordde en zied tot hen: Hebt geloof in God. Voorwaar, Ik zeg u, wie tot deze berg zou zeggen, hef u op en werp u in de zee, en in zijn hart niet zou twijfelen, maar geloven, dat geen hij zegt geschiedt, het zal hem geschieden. Daarom zeg Ik u, al wat gij bidt en begeert, gelooft, dat gij De God die u geschapen heeft en om u geeft, gelooft in u! Hij weet als geen ander hoe bijzonder en uniek u bent. Alleen Hij weet welke capaciteiten er in u sluimeren. Hoewel u misschien niet in Hem gelooft, staat Hij voortdurend klaar om u te helpen een heerlijk vol leven te leiden. De God die u geschapen heeft en om u geeft, gelooft in u! Hij weet als geen ander hoe bijzonder en uniek u bent. Alleen Hij weet welke capaciteiten er in u sluimeren. Hoewel u misschien niet in Hem gelooft, staat Hij voortdurend klaar om u te helpen een heerlijk vol leven te leiden. Hij heeft u zelfs tien krachtige positieve leefregels gegeven - de Tien Geboden - die u kunnen helpen meer ... Een ieder die in Hem gelooft zal niet sterven maar eeuwig leven. Leef door het houden van de geboden en inzettingen. In Johannes 1:12 lezen we: Maar zovelen Hem aangenomen hebben, dien heeft Hij macht gegeven kinderen Gods te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven; Door het geloof KUNNEN we kinderen Gods worden, maar blijkbaar zijn we dat ... Op donderdag 8 november vindt in Amsterdam de boekpresentatie plaats van "Geloven in een God die niet bestaat". Veel mensen zijn grootgebracht met het idee dat geloven in God min of meer automatisch betekent dat je ook gelooft dat God bestaat. Toch hebben de meeste mensen het geloof in dat 'bestaan' allang losgelaten, of twijfelen ze eraan. Geloven de Friezen in God? De enquêteurs die zo nauwkeurig bijhouden hoe onze appreciatie voor deze of gene politieke partij zich ontwikkelt, lijken ook het onderwerp godsdienst te hebben ontdekt. Wij hebben allemaal gezondigd en verdienen allemaal Gods oordeel. God, de Vader, stuurde Zijn eniggeboren Zoon om dat oordeel op Zich te nemen voor iedereen die in Hem gelooft. Jezus, de Schepper en eeuwige Zoon van God, die Zelf een zondeloos leven leidde, hield zo veel van ons dat Hij voor onze zonden stierf om zo de straf op Zich te nemen die wij verdienen. De Bijbel zelf zegt in Efeze 2:8: "Uit genade zijt gij zalig geworden door het geloof en dat niet uit u, het is Gods gave." Bij geloven gaat het vooral om het relationele, een relatie hebben met God. Bij de wedergeboorte gaat het vooral om de schenking van het nieuwe leven en bij de bekering vooral om de verandering van denken en handelen. Ik geloof in een God, jij gelooft in een vraag. Ik geloof in een God Jij gelooft in een vraag Ik zie uit naar voor eeuwig Jij ziet enkel vandaag Als ik een boom zie, dan zie ik God Als ik de liefde in jouw ogen zie dan zie ik hem nog Als ik de vogels hoor fluiten dan hoor ik God's muziek Als ik zijn heilige geest voel, dan voel jij dat niet.....