Gratis elektronische bibliotheek

Hart voor God - Joy And Together

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: oktober 2011
BESTANDSGROOTTE: 7,47
ISBN: 9789063536244
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Joy And Together

Alle Joy And Together boeken die u van ons leest en download

Omschrijving:

Dit dagboek neemt je mee op een intrigerende reis langs het veelbewogen leven van David. Hij had een rotsvast geloof, maar was ook eeng woon mens dat fouten maakte. Door alles heen bleef zijn relatie met de Heer groeien en werd hij zelfs een 'man naar Gods hart'.Beth Moore leidt je langs de hoogte- en dieptepunten van Davids leven. Ze geeft je handvatten om zijn levenslessen toe te passen op je eigen omstandigheden. Tijdens jouw reis zul je ontdekken dat het verhaal van David vandaag nog steeds heel relevant is. God heeft ook voor jou bijzondere plannen en Hij wil je helpen om een 'vrouw naar Gods hart' te worden.Een dagboek voor 90 dagen, met ieder dag een bijbeltekst, een overdenking en een afsluitend gebed.

...uld wordt. Denk niet teveel zelf na, maar laat de woorden gewoon in je hart stromen… God is pure, passionele liefde voor jou I Oh God! Hoewel mijn leven niet veel betekent voor U, is het U alleen waar ik het aan wijden wil ... De mens kijkt naar het uiterlijk, maar de Heer kijkt naar ... ... . Hoewel de mens het soms niet waard is om van U te houden, en hoewel hun hart en liefde waardeloos zijn, kunt U hun goede bedoeling zien. En hoewel het vlees van mensen niet voldoet aan Uw aanvaarding, hoop ik dat U mijn hart aanvaardt. Omdat ik minder, veel minder ben dan stof, is er niets wat ik ... Bijbelteksten over de Ziel - Alleen bij God vindt mijn ziel haar rust, van hem komt mijn redding… Wat ben je bedroefd, mijn ziel, en onrustig in mij. Vest ... bol.com | Hart voor God | 9789063536244 | Joy And Together ... ... . Omdat ik minder, veel minder ben dan stof, is er niets wat ik ... Bijbelteksten over de Ziel - Alleen bij God vindt mijn ziel haar rust, van hem komt mijn redding… Wat ben je bedroefd, mijn ziel, en onrustig in mij. Vestig je… Prijs de HEER, mijn ziel, prijs, mijn hart, zijn heilige naam… Een vriendelijke uitspraak is een korf vol honing, zoet voor de ziel… Maar ten slotte zult u de HEER, uw God, weer zoeken, en… God wil je een bijzondere bemoediging geven, tijdens de strijd die je op dit moment ervaart. Bekijk onderstaande video eens. God zal tot je hart spreken, met Zijn woorden van liefde en bemoediging, om je nieuwe moed te geven. Hij is bij je, Hij begrijpt je strijd en je worstelingen. Gods hart voor jou | ISBN 9789060679548 direct en eenvoudig te bestellen bij Boekhandel De Slegte. Uniek aanbod (tweedehands) boeken. Hart voor God (recensie) 2 jaar geleden maakte ik kennis met Beth Moore , niet persoonlijk hoor, maar wel met haar studie materiaal. Samen met andere vrouwen, Sisters in Faith, heb ik 2 studies gedaan van Beth Moore, Leven in vrijheid en Jouw hart, God's huis . Tot U verheffen 't angstig hart. Maak ons in tegenspoeden stil, Hoor ons, o God, om Jezus' wil. Amen. 2. MORGENGEBED. Waardig is het en goed dat wij U aanbidden, almachtige God die alle dingen hebt gemaakt, en dat wij U tezamen dankzeggen voor alle weldaden welke wij voortdurend uit Uw milde hand ontvangen. Gods hart, het klopt voor jou. Stel je eens voor dat jij een dag zou kunnen zien wat Jezus zag. Category Music; Show more Show less. Loading......