Gratis elektronische bibliotheek

Boemerang - De domme weetjes makkelijk lezen 8+ - Erik van Os

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: none
BESTANDSGROOTTE: 7,26
ISBN: 9789043704854
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Erik van Os

Veel plezier met het gratis lezen van Boemerang - De domme weetjes makkelijk lezen 8+ Erik van Os epub boeken

Omschrijving:

Pruts en de prof - De domme weetjesDe prof geeft les aan Pruts.Die zit in zijn eentje in de klas.Pruts is niet zo slim,maar hij denkt van wel.Alle boeken vindt hij dom.Pruts zal wel eens les gaan geven.

...E Arnhem Pruts en de prof - De domme weetjes De prof geeft les aan Pruts ... Boek: makkelijk lezen 8+ - Geschreven door Elle van Lieshout ... . Die zit in zijn eentje in de klas. Pruts is niet zo slim, maar hij denkt van wel. Alle boeken vindt hij dom. Pruts zal wel eens les gaan geven. Pruts test de weetjes en komt tot de conclusie dat niet hij, maar de weetjes dom zijn en dat zal hij bewijzen ook! Grappig boekje uit de serie 'Boemerang-makkelijk lezen'*. De korte hoofdstukjes zijn geschreven in eenvoudige taal (AVI-M4). De vele gekleurde en in grootte variërende illustraties passen prima ... boemerang | Makkelijk lezen | Leesboeken | Dijkstra ... . De vele gekleurde en in grootte variërende illustraties passen prima bij de humoristische sfeer. De domme weetjes - weetjes. € 11,50. leeftijd: vanaf 8 winkelmandje. ... , maar hij denkt van wel. Alle boeken vindt hij dom. Pruts zal wel eens les gaan geven. Deeltje in de serie Boemerang, makkelijk lezen, Uitgeverij Maretak. Geschreven door Erik van Os en Elle van Lieshout. Tweet. Dit artikel is geplaatst in de volgende categorie: De domme moppen - Meeluisterboek. 15409. ... AVI E3 Groep 3 Groep 4 Boemerang auteurs: Erik van Os Elle van Lieshout 48 pagina's 90 minuten stemacteur: Eva van den Bosch uitgeverij Maretak. Deel op: Beschrijving. ... Makkelijk Lezen. Statenlaan 8 6828 WE Arnhem Tel (026) 751 89 01 ... Pruts test de weetjes en komt tot de conclusie dat niet hij, maar de weetjes dom zijn en dat zal hij bewijzen ook! Grappig boekje uit de serie 'Boemerang-makkelijk lezen'*. De korte hoofdstukjes zijn geschreven in eenvoudige taal (AVI-M4). De vele gekleurde en in grootte variërende illust...