Gratis elektronische bibliotheek

E-boek in makkelijke taal - A Christmas Carol - Charles Dickens

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: mei 2020
BESTANDSGROOTTE: 9,47
ISBN: 9789086965236
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Charles Dickens

Het beste pdf boek van E-boek in makkelijke taal - A Christmas Carol dat u hier kunt vinden

Omschrijving:

Is lezen niet jouw sterkste kant? Dan is dit e-boek speciaal voor jou!Dit beroemde kerstverhaal speelt zich af in 1843, op kerstavond. Iedereen viert gezellig kerst met elkaar, behalve één man: Ebenezer Scrooge. Scrooge vindt kerst zonde van zijn tijd, hij verdient liever geld. Maar dan krijgt Scrooge wel heel vreemd bezoek. Het is zijn allerlaatste kans om zijn leven te beteren en kerst te vieren zoals het hoort ...A Christmas Carol is een van de bekendste verhalen uit de geschiedenis. Dit boek maakt deel uit van de reeks "e-boeken in eenvoudige taal': makkelijk te lezen verhalen voor op je smartphone, tablet, laptop of e-reader. Speciaal voor jongeren en volwassenen die nog niet zo makkelijk lezen.Voor: jongeren vanaf 10 jaar en volwassenenLeesniveau: A2/B1

...n van de bekendste verhalen uit de geschiedenis ... NT2.nl | A christmas carol | Charles Dickens | 9789086961351 ... . Dit boek maakt deel uit van de reeks "e-boeken in eenvoudige taal': makkelijk te lezen verhalen voor op je smartphone, tablet, laptop of e-reader. Speciaal voor jongeren en volwassenen die nog niet zo makkelijk lezen. Voor: jongeren vanaf 10 jaar en volwassenen. Leesniveau ... Op zoek naar artikelen van Uitgeverij Eenvoudig Communiceren? Artikelen van Uitgeverij Eenvoudig Communiceren koop je eenvoudig online bij bol.com Lees hier het e-boek A Christmas Carol in ... A Christmas Carol | Lezen voor Iedereen ... .com Lees hier het e-boek A Christmas Carol in makkelijke taal. Auteur: Charles Dickens. Doelgroep leeftijd jongeren vanaf 10 jaar en volwassenen. Doelgroep leesniveau: A2/B1. Aantal pagina's: 77. Uitgave: gebonden A Christmas Carol De gierige en kille zakenman Scrooge krijgt op kerstravond drie geesten op bezoek di...